22 sept, dagje "toeristen"

23 september 2016 - Riobamba, Ecuador

ag allemaal,
Vandaag niets afgesproken, groot gedeelte van de groep ging per bus naar de Chimborazo berg, di de hoogste berg van Ecuador (6310mtr.)
Zelf had ik zin in 'n lekker rustig dagje, temeer omdat morgen om 5.00u de wekker al gaat ivm vertrek duivelneus trein ( dus geen duivelstrein - klinkt al veel minder eng heyy)
Medereizigster Silvy ( en slaapkamergenote) bleef ook hier dus gezamenlijk de stad , als toerist verkend. Zon vergezelde ons, dus wat wensen we nog meer.
Overal rondgekeken, koffie gedronken en wat boodschapjes gedaan. Ook kaarten gepost, met $3,30 Porto per kaart !!
Jammer mensen maar heb alleen kaarten verstuurd aan mensen welke dit blog niet ( kunnen) lezen.. sorry, misschien straks in Peru meer kans ??
mIddags liepen we in 'n park langs een prachtig mens, welke op en top gekleed was als Indiaan. We raakte met hem in gesprek en bleek echt een oorspronkelijke bewoner (Indiaan) te zijn, welke nu Ecuador rondreisde en op bepaalde plaatsen met zijn "broeders" had afgesproken.
Begreep hieruit mensen van dezelfde stam.
Van tijd tot tijd traden hun ook op, plaats en tijd was op you tube te vinden.. voor de geintresseerden: franklin sharupi.. ( wat zon betekend)
Op gegeven moment gingen we toch onze weg verder. ff brood kopen voor morgen en koffer al zover mogelijk inpakken, om 18u afgesproken om nog wat te gaan eten, dan bed in geloof ik want morgen is het 5uur als de wekker gaat.
Tot horens,
Allerbeste allemaal,
Liefs,
Marja.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sabine alias wsgerrits :
    23 september 2016
    Lekker een rust dagje is ook niet verkeerd heerlijk even op je gemakje!
    Morgen weer vroeg eruit!
    Toi toi Marja!! Xxx
  2. Peggy:
    23 september 2016
    Hoi Marja, nou nu doe ik eens een berichtje naar jou.Wat heb je toch een mooie vakantie tot nu toe zeg.Heb je verhalen allemaal gelezen en het is zo mooi wat je allemaal meemaakt.Wacht weer op je volgende bericht.Bij ons in Nederland koelt het 's avonds ook af maar we mogen niet klagen.Lieve Marja nog een fijne vakantie. Groetjes Peggy Verbunt