Van Cuenza naar Vilcabamba...

27 september 2016 - Vilcabamba, Ecuador

Goede morgen ( ondertussen na-middag)
Vanochtend dus om 700 vertrokken naar station Cuenza, daar vertrok de bus o 8.00u naar Loja waar we moesten overstappen.
Moet zeggen dat we al aardig onze weg / gebruiken beginnen te kennen op de bus stations.
Vilcabamba is 'n erg klein plaatje, niet toeristisch, vandaar dat we in Loja moesten overstappen.
Uitzicht was wederom bijzonder mooi, afwisseld. Deze streek veel veeteeld, naar we zagen.
Kwamen om 12.30u in Loja aan ( erg duf) waar we 'n uurtje moesten wachten op de bus naar Vilcabamba.
In stationsrestauratie wat gegeten , om 13.45 vertrokken naar Vilcabamba. Busrit duurde ruim 1 uur.
Aangekomen bij hotel... nou zeg.. om helemaal zen van te worden ! Allemaal houten huisjes ( ruime bedden en badkamer)
met veranda en tuinmeubels ook hangmatten!! wasserij service, 2 x daags de gelegenheid voor het volgen van yoga, zwembad, restaurant / bar ....
Wat wil je nog meer.. ??
Het dorpje zelf ligt hier 2 km vandaan, mooie wandeling voor morgen.
Zit hier nu , onder het genot van 'n biertje, dit verslag te schrijven.. bewolkt doch wel 30 gr. .. ( al jaloers ? )
Zometeen weer tijd voor eten..wil ermee stoppen en verslag versturen.. ben ik weer helemaal bij !! ( en blij )
Dikke xxxx,
Marja

1. Sabine alias wsgerrits :
    27 september 2016
    Wauw een heerlijke plek dus daar??
    Zie t al voor me in je eigen huisje met een biertje in je hangmat ;)
    Echt genieten dus!!
    Hier ook alles oke ga vanavond je mensjes de groeten doen ben zelf ook m paar dagen vrij geweest al heb ik hier geen huisje met hangmat ;)
    De groetjes weer en tot lezens xxx wsgerrtis
  2. Harrie en Rina Mannien.:
    Hoi Marja
    Op You Tube reportage gezien naar Vilcabamba in Peru
    50 min en 25 seconde uiterst interessant .
    Zo leven we met je mee. volgens jouw
    berichten kom jij daar ook .

Groet uit Roosendaal Harrie en Rina Mannien
  3. Marja Joosen:
    27 september 2016
    Hoi Marie, alles gaat weer goed daar lees ik wel. Wat maak jij weer veel mee zeg en wat zie je veel, leuk hoor. Leuk om alles zo bij te houden, lees het met veel plezier. Hier alles zijn gangetje, net weekendje Anrwerpen gehad, erg leuk, maar steld niets voor met de reis die jij maakt natuurlijk! Nou Marie, goede reis verder, veel plezier daar. Groetjes Marja Joosen
  4. Koenraads:
    En? Komt mijn reactie nu binnen? Veel vakantie plezier daar.xx
  5. Els Hiel:
    Hallo Marja,
    Ik zit met heel veel genot te genieten van je reisverslagen, wat kun jij dit mooi verwoorden.
    Wij zijn nu zelf net terug van een heerlijke vakantie en ben vandaag weer begonnen vandaar dat ik laat reageer. Ik zal met heel veel plezier je reisverslagen volgen heel veel plezier.
  6. Ans van rijen:
    28 september 2016
    Hoi Marja,

Ik zit hier onder het genot van een kopje koffie jou reisverslagen te lezen, wat heb je al veel gezien en gedaan.
    Ik wens je nog een hele mooie reis, geniet er nog van !!

Groetjes ,
    Ans xxx
  7. Karin Snepvangers:
    1 oktober 2016
    Hoi Marja

Wat kun je het allemaal mooi opschrijven. De wandeldag ook, ik zie het zo voor me. Nou geniet er maar lekker van en nog fijne dagen. Vele groetjes en een dikke knuffel van Rex