in te halen verslagje.....laatste dagje Cuenza / 23 sept.

26 september 2016 - Vilcabamba, Ecuador

Ondertussen al in Vilcabamba, doch heb gister "verzaakt" te schrijven..
Ennnnne... ondertussen zit kwart van de vakantie er al op !! Wat vliegt dat ... ( en nog erger wanneer ik lees dat ik alweer ingepland word.. = grapje.. )
Ook heb ik al 'n tijdje niets gehoord van Pierre en Toos ( gelukkig net van Kees en Jeanne wel . ... bedankt !) Voel je niets verplicht hoor doch hoop dat alles naar wens gaat ??
Voor de rest ontzettend bedankt voor jullie reactie's.. !! Wanneer ik dat zo lees voel ik dat alles ok is bij jullie, en doet mij dan dubbel genieten... dank.. dank... ( o, ja en ik wil ook jullie vakantie foto's zien hoor... Ellie/ Toos/ Ria / Jeanne../Joke/Tonnie etc.. etc... afgesproken ?)
O, ja zou nog wat over gister vertellen.
Zijn gister met z'n drie helemaal langs de rivier vanaf hier in de stad en terug gelopen.. totaal 24 km, let wel bergachtige route he..
Dag begon bewolkt, af en toe (flinke) motregen en in na middag ook met korte periodes de zon gezien.
Gezellige dag gehad, lekker war gekwebbeld tussendoor en helemaal "zen" geworden door het geluid van de nogal wild knetterende rivier de ganse tijd.
Viel ons op dat er vele ouders mer kinderen op pad gingen naar speeltuin, fietsen etc..
Op de terugweg zagen we bij natuurpark een reclamebord staan van Brusselse wafel met koffie... jaap moesten we heen natuurlijk.
Bleek de uitbater een jongeman uit Brugge te zijn die 5 jaar geleden hier "zijn wafelkraam" begon. Heeft het prima naar z'n zin hier, ookal is alles veel anders dan in België of Nederland, maar dat wisten we al heyy...
Doch deed deugd zo efkes Bels klappen..
Rond 18 u terug, hier in de stad nog ergens lekker gegeten en natuurlijk, zeer voldaan toch wel wat moe, bed in.
Wekker op 6uur gezet want om 7.00 zou de bus vertrekken .
Doe ik doeii

1. Sabine alias wsgerrits :
    27 september 2016
    Wat leuk toch jou verhalen elke keer weer zie t al helemaal voor me!!
    En wat gezellig dat je ff kes op z'n bels kon buurten! Haha
    Nou Marie ik ga weer eens wat doen hier.... Jaja er moet ook gepoetst worden wat lijkt me dat heerlijk dat jij dat nu niet hoeft! ( zou wat voor mij zijn ;) )
    Alleen ben ik niet zo stoer om zo'n reis te maken.....
    Lieve groetjes ws xxx
  2. Sabine alias wsgerrits :
    27 september 2016
    Jaja t gaat snel inderdaad!
    Dus extra genieten voor je t weer zie je ons weer!! =ook grapje
    Xxx liefs ws
  3. Koenraads:
    27 september 2016
    Hoy Marja, mijn reacties kunnen je niet bereiken lees ik, dan hangen ze nog in de lucht denk ik. Das jammer, want ik schrijf iedere keer een mail