even 'n groet...

11 september 2016 - Quito, Ecuador

Dag allemaal,
Vandaag alles voorspoedig gegaan tot nu toe, maar ben nu beetje-erg- duf .( 18u ned. tijd)
Zit nu nog in het vliegtuig naar Quito en heb wifi.. .vliegen op dit moment boven de Atlantische Oceaan... vlgs Iberia nog 5.23 uur vliegen...
zal blij zijn wanneer we daar zijn. Ondertussen 3 reisgenoten ontmoet, voor de rest is het wachten tot op vliegveld Quito.
Heerlijk gegeten uurtje geleden, en hoop dat er zo weer iets komt..breekt de tijd wat.
Voor de rest nu weinig te vertellen...
Wordt vervolgd...
Dikke xxxxxx .....
Marja
A propo: zijn net (9.15u plaatselijke tijd) aangekomen.. nog ff eten en dan na 30 uur !! bedje in ...
In vliegtuig deze niet meer kunnen versturen, doe dit nu meteen. Batt telf is leeg, geen whats app, ligt aan oplader,doch via dit berichtje weet ieder dat ik goed aangekomen ben,
Wordt vervolgd...
Xxxxxcc Marja

1. Levien van Vlimmeren:
    11 september 2016
    Heyyy, wat fijn dat je vliegreis goed is verlopen,
    Zondagochtend startklaar om te gaan wandelen, en wel in
    Standdaardbuiten, onder de naam het Wandelstokje 10km
    hopelijk heb jij niet heel de zon meegenomen, want hier vallen wat regendruppels.rust goed uit eerst. en dan genietenxxx arena
  2. Tonnie:
    11 september 2016
    Hoi Marja ,fijn dat je goed aangekomen bent na zo`n lange reis!!
    Goed uitrusten en genieten!!!
  3. Ria:
    11 september 2016
    Hallo marja éérst lekker uitrusten.en dan kan het grote avontuur beginnen!! Heel veel genieten! groetjes ria
  4. Sabine alias wsgerrits :
    11 september 2016
    Fijn dat je goed bent aangekomen!
    Nu lekker je bed in of je hangmat Haha
    En dan kan t avontuur gaan beginnen!!
    Veel plezier
    Liefs xxx
  5. Kees en jeanne:
    hallo marja,
    fijn dat je goed bent aangekomen.rust eerst maar eens goed uit voordat je verder gaat.
    onze vakantie op de Veluwe is goed verlopen.wij gaan nu vanwege het mooie weer nog 4 dagen naar berg en dal.
    geniet ze !
    kees en jeanne
  6. Jeanne en Kees uit Galder:
    12 september 2016
    Hallo Marja,
    Fijn te horen dat je goed bent aangekomen. Hoop dat je ff mag uitrusten van deze lange vlucht en dan lekker genieten.
    Lieve groet Jeanne en Kees uit Galder
  7. John Allen:
    13 september 2016
    Hallo Marja,
    ik heb me ook aangesloten bij de groep volgers van jouw reis.
    Ik en ook Maria natuurlijk, wensen je een geweldige tijd toe de komende weken.
    Je gaat straks terugkomen met een zak vol ervaringen. We hopen er ook een beetje van mee te kunnen smullen. Groetjes en goed (rond)reis.
    John