Weer in de bewoonde wereld !

19 september 2016 - Baños de Agua Santa, Ecuador

Vanochtend 8.30u met openbaar vervoer naar onze volgende bestemming.. Banos.
Gingen eerst langs busstation in Tena, minder druk dan station in Quito. Wel zorgen dat je ruimschoots op tijd in de bus zit , op je nummer, ( buskaartje zijn genummerd, wat correspondeert met je stoel nr.)want de bus kan zomaar 10 min. eerder vertrekken !
Onderweg veel groen ook enkele dorpjes. Tijdens de rit stapten ook mensen in en uit.. Mooie mensen.. donker.. bij sommigen was gezicht getekend door het leven, doch hier kan men geen leeftijd uit afleiden. Andere ( oudere) daarin tegen, mooie gezichten in kleurige kleding.
Kregen ook nog controle door politie.... alle mannen de bus uit en moesten hun paspoorten laten zien, 15 min. later mochten ze weer terug in de bus.
Wat de reden hiervoor was is onduidelijk, komt vaker voor aldus onze reisbegeleider.
Busrit gaat verder, hier en daar stapten nog locale mensen de bus in om hun koopwaar, fruit/ zoet te koop aan te bieden .
Uiteindelijk kwamen we om 13.15 in Banos aan, waar we 2 dagen blijven.
Kamers basic, bedden ,tv , douche wc. Wel stroom en Wi-Fi...
Zo te zien levendig plaatsje waar van alles te doen is.
Bovendien erg zonnig.. wat 'n bofkont heyy ?
Gaan met groep dorp ( of stad?) nu in , lekker wat "rondstruinen" en wat eten.
Wil dit nu meteen versturen, weet niet hoe de dag verder verloopt.
en mocht ik ergens nog 'n verloren uurtje ofzo hebben.. ga ik zeker proberen foto's erbij te voegen.... in 't ergste geval zul je deze bij mij thuis moeten komen zien
Allerbeste voor ieder,
Tot de volgende....
Dikke xxxxxxxxx
Marja

1. Ria:
    Hallo marja.
    Wat een enerverend verhaal weer!
    jij kan straks een boek uit geven joh!
    Al die belevenissen gaaf hoor!
    Hier ook alles oke op mallorca.
    Nog een paar daagjes genieten!en nog een lekker weekje thuis.blijf met veel interesse je avonturen volgen.
    Liefs Ria
  2. Levien van Vlimmeren:
    19 september 2016
    wat een bofkont bij jij zeg om zoveel moois te zien.
    Blijf maar lekker genieten voor je het weet is het weer voorbij.
    Vriendin heeft al vaart[koffie drinken] geniet weer van jou mooie verhalen.
    Pieterse
  3. Sabine alias wsgerrits :
    19 september 2016
    Jemig zeg Marja wat mooi om dit weer te lezen echt genieten!!
    Laat staan wat voor indrukken dit voor jou zijn !
    Geniet ervan xxx
    Enne die foto's komen we zeker nog een keer kijken bij je!
  4. John Allen:
    19 september 2016
    Wat een geweldige belevenissen, zeg!
    Waar haal je trouwens nog de tijd vandaan op dit allemaal op papier te zetten?
    Groetjes, en ga zo door!!!
    John en Maria