Zaterdag 24 september

25 september 2016 - Cuenca, Ecuador

Dag allemaal,
Vandaag eigenlijk niet zoveel te vertellen. Vandaag gehele dag in Cuenza rondgelopen . Vele indrukken opgedaan. Cuenza is de 3de grootste stad van Ecuador, veel drukte, doch niet storend, maakt de indruk van groot, druk dorp. Stad ligt erg verspreid, en heeft vele gezichten. Sommige wijken geven westerse indruk, andere weer typisch Zuid Amerikaans, door de vele koloniale gebouwen, de locaal food winkels en de vele marktjes.
Muziek is ook iets wat je constant hoort hier op straat. Uit auto's, winkels..
Vanochtend was het flink bewolkt en frisjes hier, later op de dag voelde het toch warmer aan, heel af en toe kwam de zon tevoorschijn.
Morgen gaan er aantal medereisgenoten naar 'n beschermd natuurgebied hier " in de buurt" ( 3 uur bussen !) Heb me hier niet voor opgegeven, nog geen planning gemaakt voor morgen.
Zojuist nog naar receptie hier geweest, internet is hier slecht ?. Reisverhaal kan ik wel publiceren doch weinig/ geen reactie's ontvangen.. ook @ mails versturen lukt (haast) niet. ( wel ontvangen ? )
Enkele heb ik wel ontvangen, daarvoor ontzettend veel dank !! Ook voor de verstuurde whats apps .. doet me deugd !! geniet dubbel !!
Dank je wel !!
Is het nu ondertussen tijd voor avondeten geworden... dus wil het voor nu hierbij laten.......
wens ieder het allerbeste enne tot morgen !
Doe III doeiiii,
Gr. Marja

1. Sabine alias wsgerrits :
    25 september 2016
    Kan je met vreugde vertellen dat we de lijst van dec gaan plannen!! Haha dus je komt weer in beeld ;)
    Grapje Marie!
    Was je al hoor!
    Geniet lekker daar en we volgen met plezier je reisverhalen!
    Liefs Sabine X
  2. Magda:
    26 september 2016
    Zo te lezen heb je het goed naar je zin Marja. Ik ben benieuwd naar je foto's straks. De plantjes hebben gisteren weer eens een beetje regen gekregen. Tot nu toe prachtig weer hier met temperaturen boven de twintig graden. Groetjes
  3. Toos:
    Hoi Marja,
    Zijn we even weg (twee weken), heb jij inmiddels een heel boek met avonturen volgeschreven. Leuke manier van schrijven heb je! Ik smul ervan. En wat heb je inmiddels veel ervaringen opgedaan, oerwoud, vulkanen, fietstocht met prachtige uitzichten... en dan ben je pas twee weken onderweg!! Het is maar goed dat je n blog bijhoudt; voor jezelf, maar ook voor ons!! Nou meid, ik kijk uit naar je volgende verslag! Dikke kus!
  4. Kees en jeanne:
    Hallo Marja,
    Hier is alles oké.Magda past goed op jouw boeltje.Het is afgelopen week prachtig weer geweest.Ideaal om ons huis een schildersbeurt te geven.Zo te lezen heb je al gebruik moeten van je plastic broekjes.Je hebt al van heel wat achter de rug.Alleen missen we nog verhalen over wilde dieren.Geniet er nog van de komend weken.
    xxxxxxxxxxxxxxxx